RSS

Q & A Maher Zain Live In Concert laris !

12 Jan

Screeenshot MZM-FC yang menggunakan entri saya sebagai rujukan. Terima kasih!

 

Q & A Maher Zain Live In Concert laris !

Saya sangat berbesar hati dan berterima kasih yang teramat sangat kepada Akhi Fairuz kerana mempercayai dua entri saya sebelum ini , iaitu Maher Zain Live In Concert dan Maher Zain Live In Concert : Q & A seterusnya menggunakan ruangan soal jawab saya untuk dijadikan rujukan semua peminat Maher Zain Malaysian Fan Club (MZM-FC) . Sesungguhnya saya amat terharu, kerana pada asalnya saya hanya mahu membantu Akhi menjawab segala persoalan orang ramai mengenai konsert ini.

Saya perasan , saya tahu yang Akhi sangat penat melayan kerenah semua yang bertanya soalan yang sama. Ada yang bunyi macam maki hamun, ada yang bunyinya provokasi, ada yang bunyinya seperti memperlekehkan. Ini sahaja pertolongan dan bantuan saya kepada akhi. Maafkan saya kalau entri-entri ini masih lagi belum menjawab persoalan semua.

Lagi satu, lagi 200 peminat sahaja MZM-FC akan mencukupi ke angka seratus ribu peminat.  Saya menyarankan kepada semua yang belum like, silalah like kalau anda sukakan Maher Zain. Bagi yang belum suggest to friends, saya harap kita sama-sama suggest kepada semua rakan kita.

Klik di sini untuk ke Maher Zain Malaysian Fan Page (MZM-FC) . Jazakallah khairan kathiran !

UPDATE 2.58PM 13/1/2011 : Alhamdulillah, akhirnya tengah malam tadi dapat juga capai sasaran 100k fans di Facebook. Tahniah akhi dan teman-teman admin.

 

Hadiah saya buat semua peminat Maher Zain di Facebook 🙂

 

Jom join Fan Page Ceritera Arif! Klik di sini.

 
Leave a comment

Posted by on 12/01/2011 in Berita

 

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

 
